Kampanie Adwords


Płatna reklama w Google - Adwords - pozwala dostać się z dnia na dzień na czołowe miejsca 1 strony wyszukiwarki. Jednak w ramach kampanii płacimy za każde wejście na naszą stronę z utworzonych reklam. Stawka jest uzależniona od konkurencji na danej frazie, więc jeśli chciałbyś poznać prognozę finansową reklamowania swojej firmy, skorzystaj z bezpłatnej wyceny. Co możemy Ci zagwarantować prowadząc kampanię? Stworzenie i zrealizowanie skutecznej strategii, która będzie generować dochody. Wyróżnimy Twoją reklamę dodając wszystkie rozszerzenia reklam i ustalimy najniższe możliwe stawki od kliknięcia, abyś wygenerował jak najwięcej wejść na stronę w ustalonym budżecie.
  • Wybranie odpowiednich słów kluczowych

    O sukcesie kampanii w dużym stopniu zadecydują dobrane słowa kluczowe. Muszą one dokładnie odpowiadać świadczonym przez Ciebie usługom, aby na stronę przychodzili wyłącznie potencjalni klienci. Dodatkowo w przypadku niższych budżetów, warto zastanowić się, czy jest sens celować w najbardziej konkurencyjne frazy.

  • Stworzenie kampanii Adwords

    Posiadając dobrane słowa kluczowe czas wziąć się za stworzenie kampanii. Niezbędne będzie określenie lokalizacji, na jakiej ma się wyświetlać reklama, tryb dopasowania fraz, dodanie wszystkich możliwych rozszerzeń reklam, ustalenie początkowych stawek czy ustalenie harmonogramu wyświetlania kampanii.

  • Kontrolowanie i zmienianie stawek

    Aby wygenerować jak najwięcej wejść na naszą stronę trzeba nieustannie kontrolować stawki od kliknięcia i maksymalnie je obniżać. Niekiedy obniżenie stawek o nawet 30% nie powoduje spadku pozycji, a klient płaci dużo mniej za klikalność reklamy. Dlatego jest to waży i zarazem długotrwały proces.

Czy warto wykorzystać kampanię Adwords?

 

Oczywiście, odpowiednio zbudowana kampania Adwords może generować spore zyski. Jednak tylko i wyłącznie kampania, do której stworzono odpowiednią strategię. Dla sklepu można zbudować bardzo fajnie konwertującą reklamę na konkretne produkty, a na strony wizytówki kampanię opartą na słowach kluczowych ściśle powiązanych z usługami firmy. Kampanie Adwords warto także stosować w przypadku gdy strona nie pojawia się w wynikach organicznych. Zastosowań jest wiele, ale tylko i wyłącznie osoby, które znają się na budowie kampanii mogą stworzyć z niej konwertującą formę reklamy, ponieważ przez drobne błędy możemy wyrzucać pieniądze w błoto.

Chciałbyś dowiedzieć się więcej albo rozpocząć współpracę?

Skorzystaj z formularza kontaktowego

Kontakt