Audyt SEO


Nieodłącznym elementem przy pozycjonowaniu strony jest jej wcześniejsza optymalizacja. Audyt SEO polega na sprawdzeniu elementów strony, które wpływają bezpośrednio na jakość jej promocji w wyszukiwarkach. Do takich elementów zaliczają się m.in. nagłówki, meta znaczniki czy kanoniczność i przyjazność linków.
  • Analiza strony

    Na samym początku nasi pracownicy dokładnie analizują każdą podstronę i wypisują wszelakie zmiany, jakie należałoby wdrożyć.

  • Wdrożenie poprawek

    Gdy lista jest gotowa, nasi koderzy wkraczają do pracy i modyfikują elementy strony, tak aby zrealizować wszystkie wypisane punkty i poprawić jej przyjazność względem SEO.

  • Zaindeksowanie zmian

    Gdy już wszystkie zmiany zostały dokonane z pomocą Google Search Console indeksujemy zmiany, dzięki czemu już na dniach można obserwować wzrosty pozycji.

Czy optymalizacja jest potrzebna do pozycjonowania?

 

Optymalizacja jest niezbędnym krokiem do sukcesów przy pozycjonowaniu strony. Już same poprawki na stronie bardzo często pozwalają osiągnąć dobre efekty przy widoczności (przed budową struktury wartościowych linków). Google ceni sobie witryny internetowe, które spełniają ich wymagania. Poprzez optymalizujemy wskazujemy także robotom, czemu poświęcona nasza strona oraz na jakich frazach powinna się pojawiać w wyszukiwarce. Optymalizacji podlega nie tylko strona główna, ale także wszelakie podstrony, które mają powiązanie ze stroną domową.

Chciałbyś dowiedzieć się więcej albo rozpocząć współpracę?

Skorzystaj z formularza kontaktowego

Kontakt